10 Nisan 2010 Cumartesi

ÖSS İkibin On

Öğrendim ismi değişmiş YGS olmuş. Olsun buna da uydururuz bir şeyler ÖSS için yaptığımız "farklı açılımlar" gibi .) Evet yıl ikibin on ve YGS'nin ilk aşaması yarın yapılacak. Bu sene herkes rahat olsun. Artık ÖSS'den kendimi emekli ettiğimden mütevellit ÖSS'nin üzerindeki "büyük yük" kalkmış oldu(!) Spor amaçlı bu eylemimin külfetinden dolayı bu sene artık bırakıyorum. He olur ki bana destekçi (sponsor) olacak biri çıkarsa YGS'sinden YDS'sine çeşitli sınavlara girebilirim. Hayatını bağlamadığın ve çalışmadığın bir sınavda bulunmak gayet rahat. Belli olmaz belki bir kaç yıla yine geri dönebilirim kulvarlara. Bir dostumun da sıkça söylediği gibi  "Kısmet" ,)

Şimdi herkese başarılar diliyorum demiyeceğim. Bugün düşündüm de fevkalade saçma bir cümle. Herkes başarılı olursa büyük keşmekeş çıkar. Ne de olsa kapasite durumu var. Ve herkesin başarılı olması ona fayda sağlar diye de birşey yok. Belki de sınav alternatifi durumlar daha hayırlı olabilir. Okuyacak adamlar kazansınlar. Haytalar da ne yaparlarsa yapsınlar. Ben böyle eğitim sisteminin içine çoook şeyler dâhil etmek isterdim de nezâketimizi bozmamıza gerek yok. Hiç çalışmadan tamamen loto yöntemiyle barajı aşabiliyorsam  bu nasıl bir sınavdır, nasıl bir değerlendirmedir??? Bu hale getirenler utansın. Tabi utanma güdüleri hâlen çalışıyorsa. İyi akşamlar yada orada, o anda  zaman ne durumdaysa....

2 yorum:

Bursevi dedi ki...

İsterimdim ki herkes kazansın lakin mevcut durum ve kontenjanlar belli :D

Aslında herkesin kazanmasını istemezdim açıkçası :D

Biz ona çalışan, iyi olan kazansın diyelim :D

4x4'lük çalışmadım lakin bildiklerimin karşılığını alsam kâfi :=)

Alah yardımcım olsun :D

Selametle

Bünyamin dedi ki...

Sınavda diğerlerinin önüne geçebilmek maksadıyla, diğerlerinin sınava girememesi için bir takım "organizasyonlar" yapanlar var mıdır acaba? :D

Marjinal fayda sağlayabilenler kazansın diyelim yada :D

Allah yardımcın olsun Merec...

(şu anda sınavdadır heralde)