9 Mart 2010 Salı

Yazı Turaya İhanet

Bu yazı tura olayı da nereden çıktı? Muhammet kısaca anlatmış. http://hayaksi.blogspot.com/2010/02/yaz-m-tura-m.html
İşte bize de bulaştı birazcık. Bu yazı tura aslında gayet faydalı. Kararsız anlarda bire bir. Ama "eskileeer" derler ki yazı turanın bir bildiği vardır. Ve kararı ona bırakıyorsan kararlı olmasın. Yoksa yazı turanın lâneti seni sarar. Kararı madeni paranın dönüşlerinin bitiminde hangi yüzünün üst kısımda kalacağına bırakıyorsan buna inanabiliyor insan. Bugün yine yazı-turaya başvurdum. Aslında bu ya iki ya da üçüncü deneyişim. Daha öncelerinde sadık kalmıştım yazı-turanın kararına. Bugün verilen karar pek de çekebileceğim türden değildi ve yazı-turaya ihanet ettim.Açıkçası biraz da tedirginlik vardı. Sonrasında ise ne lânet gördüm ne başka bişi. Yaptığım tercihten de memnunum hâlen. Bu saatten sonra da heralde bi iş gelmez başımıza.... Neymiş yazı-turanın lâneti yok imiş.... Tabi siz yine de evinizde denemeyin .)

6 yorum:

Bursevi dedi ki...

Bünyamin kardeş ben bu yazı-tura olayına son verdim . .
Baktım ki yazı-tura işini eğlence haline çevirdim, sonucunda rezil durumlarla da karşılaştık . .
Dilimiz yandı . .

Galiba ben bu yazı tura işini kararsız kaldığım zamanlarda kullanma amacının dışına çıktım :)
Galibası fazla bile :=)

Bu nedenle bir süreliğine yazı-tura'ya son verdim . .
Belki de son olur . .

Eğlenceli fakat hayatınıza bir o kadar da yön verici tarafı var . .
Size yardımcı olacağı gibi zor durumda bırakan tarafları da olabiliyor . .

Şu sıralar mantığımın elverdiğini uygulama yolunu tuttum ki böyle de devam etmesinden memnun görünüyorum . .

Yazı-Tura'ya başlayacak ya da buna hayatında yer veren arkadaşlara tavsiyem kendilerini kaptırmamaları :=)
Sonucu bazen ağır olabiliyor :=)

Acayip bir yorum oldu ama olsun :)

Selmetle . .

Bünyamin dedi ki...

Muhammet yazı-tura kararsızlığa karşı bire bir. Tabi herşey ölçüsüyle faydalı. Kantarın topuzunu kaçırırsan ağzın da yanar dilin de yanar .)

Yazı-tura düzgün dozda kullanıldığında, kararsız durumlarda yazı-turaya başvurmadan dahi karar verebilmeyi sağlayabiliyor.

Kararı veren SİZ olun. Yazı-tura değil.

Dediğim gibi geçen bana ters bir şeyler yapmamı söyleyen yazı-turaya "anca gidersin" çekebildim. Kontrolü kaybetmediğim sürece yazı-turayla anlaşabilirim .)

Bursevi dedi ki...

Haklısın . .
Ayrıca
"Dediğim gibi geçen bana ters bir şeyler yapmamı söyleyen yazı-turaya "anca gidersin" çekebildim. Kontrolü kaybetmediğim sürece yazı-turayla anlaşabilirim .)"
kısmına ben de katılıyorum :)

Bünyamin dedi ki...

Bahsettiğin rezillik durumuna bizzat tanık oldum .)
Başıma gelmediği için şükrediyorum.

yazı-turaya sadece yapılabilecek seçenekler sunulmalı ki sıkıntı olmasın :D

Belki bir gün bir yerde bir şeyler için yazı-tura atarız belli olmaz...

Bursevi dedi ki...

Aslında düşünüyorumda yazı-turanın kitabı yazılmalı :D

Bünyamin dedi ki...

ZAR adam vardı. Biz de MADENİ ADAM deriz .D